#borozzotthon

Vendégbarát viselkedés fejlesztése | műhelymunka sorozat


Időpontok:

2021. április
2021. április 21., 9:00-14:00
2021. május 5., 9:00-14:00

Helyszín:
Bodrogkeresztúr, Keresztúri Vendégház és Tokaj Nobilis Udvarház

A térségben súlyosbodó járványügyi helyzet miatt és a résztvevők egészségének védelme érdekében sajnos azt a döntést kellett meghoznunk, hogy elhalasztjuk a 2021. március 10-re tervezett Vendégbarát viselkedés fejlesztése műhelymunka sorozat első alkalmát. Reményeink szerint áprilisban meg fogjuk tudni tartani a programot, de a konkrét dátum kijelölésével szeretnénk megvárni, amíg a járványügyi helyzet stabilan javuló tendenciát mutat és biztonságosan megszervezhető a műhelymunka. Természetesen az új dátumról értesíteni fogjuk e-mailben és telefonon keresztül is.


Ezúton szeretnénk a figyelmébe ajánlani a Vendégbarát viselkedés fejlesztése elnevezésű műhelymunka sorozatot, amelynek első alkalma 2021. március 10-én kerül megrendezésre Bodrogkeresztúron.

A programsorozat célja, hogy fejlessze a munkatársak kommunikációs képességét a vendéggel való közvetlen, személyes kapcsolat során, és a résztvevők megismerjenek olyan módszereket vagy mélyítsék a meglévő módszerekkel kapcsolatos tudásukat, amely segítségével javul a  vendéggel való bánásmódjuk, képesek lesznek a vendégekkel kapcsolatban felmerülő problémák és panaszok konstruktív, hatékonyabb megoldására. Készüljön fel még a nyitás előtt a professzionális vendégkiszolgálásra és a megváltozott vendégigények kezelésére!

A programról részleteket IDE KATTINTVA talál. A rendezvényen való részvétel ingyenes, de regisztrációhoz között, amelyet ITT tud megtenni! A programot megfelelő biztonsági intézkedések betartásával, a résztvevőket kis létszámú csoportokra bontva rendezik meg a szervezők.


Feldolgozásra kerülő témák:

  • A térségbe látogató turisták és a potenciális célcsoportok meghatározása, jellemzőik
  • A vendégek igényei, elégedettségüket befolyásoló tényezők
  • Vendég igények feltérképezése: kérdező és visszajelző technikák
  • Vendégtipológia – vendégtípusnak megfelelő kommunikációs stílus
  • Konfliktuskezelés mesterfokon a vendéggel való kapcsolat során
  • A „Yes, I can” azaz a pozitív hozzáállás hogyan tud megjelenni a kommunikációban
  • Proaktivitás és segítőkészség a vendéggel való kapcsolatban
  • Problémás ügyek, nehéz helyzetek kezelése
  • A problémamegoldás lépései, problémamegoldás jogos és jogtalan panasz esetén
  • Upselling jelentése és jelentősége, upselling lehetőségek feltérképezése
  • Az értékesítés folyamata, az értékesítési szakaszok jellemzői, követelmények és technikák
Felhasználók értékelése:
Jelenleg nem értékelt. Legyen Ön az első!